Angajari la Spitalul de Neurochirurgie din Iasi! Se cauta brancardieri, infirmieri, asistenti medicali, bioinginer, nutritionist, registrator medical, tehnician radiologie, economisti si ingineri
Spitalul Clinic de Urgenta „Prof. Dr. N. Oblu” din Iasi organizează concurs în conformitate cu prevederile Hotărâri nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu aprobarea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației Publice nr. 4849/16.01.2024, în urma Memorandumului aprobat în ședința de Guvern cu privire la scoaterea la concurs a posturilor vacante din sectorul Sănătate și Asistență Socială și cu aprobarea Consiliului Județean nr. 44759/28.12.2023, cu respectarea art. VII, alin. (1) din O.U.G. nr. 115/2023 pentru ocuparea următoarelor posturi:
Posturi scoase la concurs:
Brancardier, cu studii școală generală: 2 posturi
Secția Neurochirurgie 1 post –
Secția Neurorologie 1 post –
Infirmier debutant cu studii școală generală și atestat profesional: 10 posturi
Secția Neurorologie 2 posturi –
Secția Neurochirurgie 3 posturi –
Secția Oftalmologie 2 posturi –
Secția ATI 1 post –
Triaj 2 posturi –
Bioinginier medical, cu studii superioare în specialitate: 1 post
Bloc Operator 1 post –
Nutriționist debutant, cu studii superioare:1 post
Bloc Alimentar 1 post nutriție și dietetică
Balneofiziokinetoterapeut debutant, cu studii superioare în specialitate: 1 post
Ambulator 1 post balneofiziokinetoterapie și recuperare medicală
Asistent medical Șef, cu studii superioare: 3 posturi
Secția Neurochirurgie I 1 post medicină generălă
Secția Neurochirurgie II 1 post medicină generălă
Bloc Operator 1 post medicină generălă
Asistent medical generalist debutant: 7 posturi
Secția Neurochirurgie, cu studii postliceale 2 posturi medicină generălă
Secția Neurorologie, cu studii superioare 2 posturi medicină generălă
Secția Neurorologie, cu studii postliceale 1 post medicină generălă
Bloc Operator, cu studii postliceale 1 post medicină generălă
Spitalizare de Zi, cu studii postliceale 1 post medicină generălă
Asistent medical de laborator debutant: 1 post
Laborator Analize Medicale 1 post medicină de laborator
Tehnician radiologie și imagistică medicală: 2 posturi
Laborator de Radiologie și Imagistică Medicală 2 posturi radiologie și imagistică medicală
Registrator medical debutant, cu studii medii: 1 posturi
Triaj 1 post –
Economist IA, studii economice superioare: 1 post
Serviciul Achiziții Publice Aprovizionare Transport 1 post economie
Economist IA, studii economice superioare: 1 post
Serviciul Financiar Contabilitate 1 post economie
Referent de specialitate I, studii economice superioare: 1 post
Serviciul Resurse Umane Normare Organizare Salarizare 1 post economie
Inginer IA, studii superioare tehnice: 1 post
Serviciul Tehnic Administrativ 1 post tehnice
Consilier I, studii superioare juridice: 1 post
Compartimentul Managementul Calității 1 post juridice
Condiții specifice de participare la concurs:
Brancardier:
– diplomă de şcoală generală.
– fără vechime.
Infirmier debutant, cu studii școală generală:
– diplomă de şcoală general/liceu;
– curs de calificare în meseria de infirmier acreditat;
– fără vechime.
Bioinginier medical:
– diplomă de licență în bioinginerie medicală;
– drept de liberă practică;
– vechime în specialitatea studiilor – minim 6 luni.
Nutriționist debutant:
– diplomă de licență în specialitatea nutriție și dietetică;
– copie certificat de membru Colegiul Dieteticienilor din România;
– copie autorizație de liberă practică, eliberată de CDR;
– fără vechime.
Balneofiziokinetoterapeut debutant:
– diplomă de licență fiziokinetoterapie în specialitatea balneofiziokinetoterapie și recuperare;
– copie certificat de membru Colegiul Fizioterapeuților;
– aviz Colegiul Fizioterapeuților pentru autorizarea exercitării profesiei valabil pentru anul 2024;
– asigurare de malpraxis valabilă pe anul 2024;
– fără vechime.
Asistent medical șef secție cu studii superioare specialiatea medicină generală:
– diplomă de licență/şcoală sanitară postliceală în specialitatea asistență medicală generală;
– diplomă de bacalaureat;
– copie certificat de membru O.A.G.M.M.R.;
– aviz O.A.G.M.M.R. pentru autorizarea exercitării profesiei valabil pentru anul 2024;
– asigurare de malpraxis valabilă pe anul 2024;
– vechime în funcția de asistent șef minim 1 an de zile.
Asistent medical debutant cu studii postliceale/studii superioare specialitatea medicină generală:
– diplomă de licență/şcoală sanitară postliceală în specialitatea asistență medicală generală;
– diplomă de bacalaureat;
– copie certificat de membru O.A.G.M.M.R.;
– aviz O.A.G.M.M.R. pentru autorizarea exercitării profesiei valabil pentru anul 2024;
– asigurare de malpraxis valabilă pe anul 2024;
– adeverință pentru participare la concurs eliberata de O.A.G.M.M.R (în original)
– fără vechime.
Asistent medical debutant cu studii postliceale specialitatea medicină de laborator:
– diplomă de şcoală sanitară postliceală în specialitatea asistență medicală generală;
– copie certificat de absolvire a unui program de pregătire în specializarea Laborator avizat de Ministerul Sănătății;
– copie certificat de membru O.A.G.M.M.R. cu specialitatea Laborator;
– aviz O.A.G.M.M.R. pentru autorizarea exercitării profesiei valabil pentru anul 2024;
– adeverinta pentru participare la concurs eliberată de O.A.G.M.M.R (în original);
– asigurare de malpraxis valabilă pe anul 2024;
– fără vechime.
Tehnician radiologie:
– diplomă de licență în specialitate;
– copie certificat de membru O.A.G.M.M.R. cu specialitatea Radiologie și Imagistică Medicală;
– aviz O.A.G.M.M.R. pentru autorizarea exercitării profesiei valabil pentru anul 2024;
– adeverinta pentru participare la concurs eliberata de O.A.G.M.M.R (în original);
– asigurare de malpraxis valabilă pe anul 2024;
– vechime în specialitatea studiilor minim 6 luni.
Registrator medical debutant:
– studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
– fără vechime.
Economist IA:
– diplomă de licență în domeniul studiilor: economice;
– vechime 6 ani și 6 luni;
Referent de specialitate I:
– diplomă de licență în domeniul studiilor: economice;
– vechime 6 ani și 6 luni;
Inginer IA:
– diplomă de licență în domeniul știinţe inginereşti (Facultatea de Construcții Civile Industriale și Instalații);
– cunoștințe de operare pe calculator în programele specifice domeniului construcții civile și instalații;
– cunoștințe privind întocmirea de măsurători, devize pentru lucrări, și citire documentații, proiecte tehnice;
– vechime în specialitatea studiilor – 6 ani și 6 luni.
Consilier I:
– diplomă de licență în domeniul studiilor: juridice;
– curs de management al calității serviciilor medicale, acreditat și recunoscut de ANMCS
– vechime în specialitatea studiilor – vechime 6 ani și 6 luni.
În conformitate cu prevederile Hotărâri nr. 1336/28.10.2022 art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Concursul constă în urmatoarele probe succesive, şi anume:
Selecția dosarelor;
Proba Scrisă și/sau practică – subiecte din bibliografia/tematica afişată;
Proba interviu – subiecte din bibliografia/tematica afişată, un plan de interviu stabilit de comisia de concurs.
Calendar de desfășurare concurs: asistent medical șef secție, asistent medical generalist debutant, balneofiziokinetoterapeut debutant
Perioada pentru depunerea dosarelor de înscriere 23.02.2024 – 07.03.2024, între orele 11:00 – 15:00
Perioada de selecției a dosarelor 08.03.2024 – 11.03.2024
Data afișării rezultatului selecției de dosare 12.03.2024, ora 16:00
Data-limită de depunere a contestațiilor privind rezultatul selecției de dosare 13.03.2024, ora 16:00
Data afișării rezultatelor contestațiilor privind selecția de dosare 14.03.2024, ora 16:00
Data probei scrise, locul de desfășurare a probei este la sediul spitalului din str. Ateneului, nr. 2, Iași. 15.03.2024, ora 09:30
Data afișării rezultatului probei scrise 18.03.2024, ora 16:00
Data-limită de depunere a contestațiilor privind rezultatul probei scrise 19.03.2024, ora 16:00
Data afișării rezultatului contestațiilor privind proba scrisă 20.03.2024, ora 16:00
Data interviului, locul de desfășurare a probei este la sediul spitalului din str. Ateneului, nr. 2, Iași. 21.03.2024, ora 09:30
Data afișării rezultatului interviului 22.03.2024, ora 16:00
Data-limită de depunerea contestațiilor privind rezultatul interviului 25.03.2024, ora 16:00
Data afișării rezultatului contestațiilor privind interviul 26.03.2024, ora 16:00
Data afișării rezultatului final al concursului 26.03.2024, ora 16:00
Calendar de desfășurare concurs: brancardier, infirmier, economist IA, referent de specialitate I, registrator medical, bioinginier
Perioada pentru depunerea dosarelor de înscriere 23.02.2024 – 07.03.2024, între orele 11:00 – 15:00
Perioada de selecției a dosarelor 08.03.2024 – 11.03.2024
Data afișării rezultatului selecției de dosare 12.03.2024, ora 16:00
Data-limită de depunere a contestațiilor privind rezultatul selecției de dosare 13.03.2024, ora 16:00
Data afișării rezultatelor contestațiilor privind selecția de dosare 14.03.2024, ora 16:00
Data probei scrise, locul de desfășurare a probei este la sediul spitalului din str. Ateneului, nr. 2, Iași. 19.03.2024, ora 09:30
Data afișării rezultatului probei scrise 20.03.2024, ora 16:00
Data-limită de depunere a contestațiilor privind rezultatul probei scrise 21.03.2024, ora 16:00
Data afișării rezultatului contestațiilor privind proba scrisă 22.03.2024, ora 16:00
Data interviului, locul de desfășurare a probei este la sediul spitalului din str. Ateneului, nr. 2, Iași. 25.03.2024, ora 09:00
Data afișării rezultatului interviului 26.03.2024, ora 16:00
Data-limită de depunerea contestațiilor privind rezultatul interviului 27.03.2024, ora 16:00
Data afișării rezultatului contestațiilor privind interviul 28.03.2024, ora 16:00
Data afișării rezultatului final al concursului 28.03.2024, ora 16:00
Calendar de desfășurare concurs: asistent medical de laborator, tehnician radiologie, nutriționist debutant, inginer IA, consilier I,
Perioada pentru depunerea dosarelor de înscriere 23.02.2024 – 07.03.2024, între orele 11:00 – 15:00
Perioada de selecției a dosarelor 08.03.2024 – 11.03.2024
Data afișării rezultatului selecției de dosare 12.03.2024, ora 16:00
Data-limită de depunere a contestațiilor privind rezultatul selecției de dosare 13.03.2024, ora 16:00
Data afișării rezultatelor contestațiilor privind selecția de dosare 14.03.2024, ora 16:00
Data probei scrise, locul de desfășurare a probei este la sediul spitalului din str. Ateneului, nr. 2, Iași. 19.03.2024, ora 13:00
Data afișării rezultatului probei scrise 20.03.2024, ora 16:00
Data-limită de depunere a contestațiilor privind rezultatul probei scrise 21.03.2024, ora 16:00
Data afișării rezultatului contestațiilor privind proba scrisă 22.03.2024, ora 16:00
Data interviului, locul de desfășurare a probei este la sediul spitalului din str. Ateneului, nr. 2, Iași. 25.03.2024, ora 13:00
Data afișării rezultatului interviului 26.03.2024, ora 16:00
Data-limită de depunerea contestațiilor privind rezultatul interviului 27.03.2024, ora 16:00
Data afișării rezultatului contestațiilor privind interviul 28.03.2024, ora 16:00
Data afișării rezultatului final al concursului 28.03.2024, ora 16:00
Art. 53 – După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea și desfășurarea concursului, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
Dosarul de înscriere la concurs va conține următoarele acte:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, conform anexei nr. 3 la Hotărârea nr. 1336/28.10.2022;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) taxă participare concurs 100 de lei.
Copiile de pe actele prevăzute la lit b)-e), g) precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul„ de către secretarul comisiei de concurs.
Actele vor fi îndosariate într-un dosar cu șină în ordinea enumerată în anunț.
Bibliografia, tematica și fișa postului se află afișată pe site-ul unității, cât și la avizier din cadrul Spitalului Clinic de Urgență ,,Prof. Dr. N. Oblu” Iași.
În urma afișării rezultatelor finale, candidații declarați ,,admiși” se vor prezenta la serviciul R.U.N.O.S. în termen de 3 zile lucrătoare.
Date contact: ec. Pungaru Mihaela și ec. Dăscălescu Ingrid tel: 0232/264271, int. 129.